Benke Fruzsina Erika

Tápláld a lelked!

Sziasztok!

Fruzsina vagyok, egy bátor, jótékony életmódváltó. Vagyis remélem azzá tudok válni. Hosszú utat tettem meg eddig, s még a java hátravan, hogy rögtön egy közhellyel indítsak, ne haragudjatok érte, ígérem jóvá teszem.

Olyan tipikus fiatal vagyok, akit beszippantottak a hétköznapok, annyi mindenbe kezdtem bele, és folytam bele, és aktívan vettem részt benne, hogy néha elfelejtettem mi is a célom, mi tesz boldoggá és miért is vagyok az, aki vagyok. Vagyishát, aki lenni szeretnék.

És ez az a pont, amiért támogatom a Bátor Tábort, s ez az a pont, amiért meg kérlek Téged is, hogy támogasd a Bátrakat. Hogy azzá váljunk, akik lenni szeretnénk, hogy elérjük a céljainkat és hogy a táborozó kis Lurkók is megélhessék azt a lendületet, azt a Csodaországot, ami majd erőt ad nekik a szürke hétköznapokban, a kezelések között, vagy a diéta tartásában egy szülinapi zsúron.

Tudom, hogy miről beszélek, hogy mit tud a tábor adni az olykor reményvesztett fiataloknak, hiszen legyen az a Bátor gyermek 10, vagy 16 éves, “ugyanúgy” megviseli az új helyzet, és kiesik az addig biztonságosnak mondott közegéből. Átéltem milyen betegnek lenni crohn betegként, és volt szerencsém átélni, milyen is a Bátor Tábor, és hogy mire is képes. Azt szeretném, hogy ez minél több kis Bátorhoz eljusson, hiszen szükségük van rá, vagy később szükségük lesz rá, hogy egy nehéz pillanatban visszaemlékezhessenek és erőt meríthessenek a boldog pillanatokból.

Tedd lehetővé, és segítsd Benefitness kampányomat a Bátor Táborért, saját magadért, és értem, hogy mindannyian ráléphessünk a saját utunkra, ahol minél egészségesebbek, minél boldogabbak, minél Bátrabbak vagyunk!

Köszönöm

  • Támogatás
  • Életmód
Összesen:

20 818 HUF

Ebben a hónapban:

0 HUF

Adományodat súlyosan beteg gyerekek élményterápiás táboroztatására fordítjuk. Felajánlásodat online fizetéssel, banki átutalással vagy postai csekk igénylésével is megteheted.

Fogyni szeretnék

68

KG

68

KG

58

KG

Adománygyűjtési cél:

180 000 HUF

Támogatom
  • jan 08
  • 68

    KG

    #életmódkihívás 2. hét

    Sziasztok!

    Elérkezett a második #életmódkihívás hét. Ez már “izgisebb” lesz, és minden nap meg kell dolgoznod azért, hogy teljesíteni tudd a kihívást!

    A 2. hét témája a folyadékfogyasztás. Igen, igen, tudom. A csapból is ez folyik (ne haragudjatok), de ez egy nagyon fontos tényezője az egészségünknek és az életmódváltásnak is. Inni. Eleget. Megfelelőt. Ez lesz a heti feladatunk.

    Tudod, mennyit ittál ma? Ha kilépsz otthonról viszel magaddal folyadékot? No, igen, és közben szomjúságot sem érzel? Na, ezt mind megváltoztatjuk. Az életmódváltás a folyadékfogyasztással kezdődik (ha már vannak ugyebár céljaink).

    Minden egyes nap igyunk meg minimum két liter folyadékot, amiből lehetőség szerint 1,5 liter legyen víz vagy ízesítettlen tea. Arra figyelj, hogy a fennmaradó fél litert azért igyekezz ne cukros, szénsavas üdítőkkel feltölteni, amennyiben módod van rá (már hogy ne lenne 😉 ).

    A kihívást saját magadnak nyomon tudod követni, ha például a naptáradban a napok sarkába vagy a dátum mellé raksz egy pipát, amikor sikerült az aznapi feladat.

    Ha Neked könnyű ez a hét, ne aggódj, következő héten újabb nehezítés jön, lehet az majd rajtad fog ki. Azok, akik nem szoktak ennyit inni, valóban kihívás lesz!

    Ha többet iszol az sem baj, de ne ess túlzásba, 4-5 liter vízre nem feltétlen van szükséged minden nap.

    Poharakat, kulacsokat, flakonokat elő, ívásra, kihívásra fel!

    A kihíváshoz még mindig tudsz csatlakozni, csak használd az #életmódkihívás hastaget. Több tippért pedig csatlakozz az Életmód kihívás Facebook csoporthoz. 🙂

    Ne feledd, miközben teszel Magadért és életmódot váltasz velem, támogathatod a Bátor Tábort! Adományozz bátran! Nem az összeg, hanem az adományozás számít! A legkedvesebb adományozóimat pedig receptekkel fogom meglepni 😉

  • jan 02
  • 68

    KG

    #életmódkihívás 1. hét

    Sziasztok!

    Ahogy ígértem, elkezdődik az Életmódkihívás. Az első hét laza lesz. Részben azért, hogy mindenki, aki csak szeretne be tudjon még csatlakozni (ne aggódjatok, bármikor be lehet csatlakozni, de érdemes az elején kezdeni). Részben pedig azért, mert mégis csak év eleje van, most rázódunk vissza a munkába, a tanulásba, a vizsgákba. És természetesen azért is, mert akik most váltanak először életmódot, hát továbbra se menjen el a kedvük ettől az egésztől! Hiszen ez egy csudajó dolog (amint túl vagyunk a nehezén)!

    Az első hét a célállításról szól.

    Sokan tudatosan már a két ünnep között, Szilveszter előtt komoly célállításba kezdenek. Nyomtatványokat töltenek ki, teszteket és a fogadalmuk is nagyon hivatalos. Ha Te nem ilyen vagy, akkor ez a hét tökéletes lesz arra, hogy nekiállj és elkezd. Állítsd fel céljaid!

    A legjobb, ha minden célod egy papírra veted, akár a hosszabb távú céljaidat is, amelyeket kisebb teljesíthetőbb célokra darabolhatsz. Az is jó taktika lehet, ha csak a következő évet nézed és az alapján állítod fel a céljaid. Ez is egy hosszabb intervallum, ezzel is lehet bőven mit kezdened, és akár napokat is vehet igénybe, mire realizálod mit is szeretnél.

    Hogy miért is állítsunk célokat az életünk minden területén az életmód kihívásunk során? Egyszerűen azért, hogy a bokros teendőink között hagyjunk elég időt magunkra! Hogy a sok tennivaló, hosszútávú céljaink (pl. autó megvásárlása, esküvő megszervezése, lakásvásárlás, külföldi nyaralás, előrelépés a munkahelyen, diploma megszerzése stb, stb, stb) és a mindennapi teendőink között (pl. főzés, munka, gyerekek, család, párunk, számlák, bevásárlás, projektek, életesemények stb, stb, stb) legyen időnk az egészségünkkel foglalkozni; azzal, hogyan érezzük magunkat, és azzal is, hogy hogyan és mit tudnánk tenni azért, hogy ez jobb legyen.

    Ezért is, miközben összeírjátok a céljaitokat esetleg vágyaitokat, írjátok le, hogy milyen életmódbeli célotok van, mit szeretnétek elérni. Szeretnétek egyszerűen egészségesebbek lenni, többet mozogni vagy csak kevesebb cukrot enni, esetleg leadni pár kilót? Bárhogy is döntötök, figyeljetek arra, hogy reális célokat tűzzetek ki magatok elé az élet bármely területén. Ha például nem én nem vagyok jó matekból, és tudom nagyon jól, ha nekifekszek sem leszek elég jó, és amúgy sincs annyi időm, türelmem hozzá, nem is szeretem, akkor nem szeretnék nekiállni egy gazdasági diplomához a következő félévtől. Viszont, ha mégis ezt szeretném, akkor tisztában kell lennem azzal, hogy előtte neki kell állni matekot tanulni, időt kell rá szakítanom és kedvet kell hozzá csinálnom.

    Ugyanez igaz az életmódbeli célokra. Fő a realitás! Senki ne akarjon leadni 10kg-t 2 hét alatt vagy egy hónap alatt felkészülni a maratonra, ha utoljára 5 éve, 20 kg-val könnyebben futott pár métert strandröpizés közben. Semmi sem lehetetlen, de fő a fokozatosság, hogy a testünk, elménk is felkészüljön arra, amit szeretnénk. Időt tudjunk rá szánni, hogy a mindennapjaink részévé tudjanak válni azok a szokások, amelyekkel az egészségünket támogatjuk és megőrizzük.

    Tehát a heti kihívás a reális célállítás. Szerintem nem egyszerű feladat, de mégis kicsit “light-os” kezdés. Szóval mindent bele!

    További tippeket fogok közzétenni facebook-on a Tápláld a Lelked oldalon és az Életmódkihívás csoportban is. Bátran kövessétek, csatlakozzatok!

    Amennyiben tetszik a kihívás, vagy egyszerűen csak támogatni szeretnéd a Bátor Tábor és engem, adományozz bátran a kis lurkók javára! 😉 és azt se feledjétek, hogy január végén az adományozóim ajándék receptekben részesülnek, melyek mind beleilleszthetőek az egészséges életmódba! 😉

    letmódkihívás
  • dec 29
  • 69

    KG

    Kihívásra fel!

    Sziasztok!

    Nagyon-nagyon kellemes ünnepen vagyunk túl, s ez rajtam meg is látszik, ugyan igyekeztem figyelni, de még így is sokszor elcsábultam, hiszen Édesanyám beiglijénél nincsen jobb az egész földtekén. Főleg nem a Karácsonyi fények mellett. Remélem Nektek is legalább annyira csodásan telt, ha nem csodásabban a Karácsony, mint nekem. Azonban most nem erről szeretnék írni.

    Már csak pár nap van 2018-ig, így ideje szép lassan búcsút inteni az idei évnek, lassan elővehetjük a tollat, papírt, hogy lejegyezzük idei fogadalmainkat. Készen állsz rá? Tudod majd teljesíteni a Tiedet?

    Az enyémhez egy kis segítséget kérek Tőletek! Emlékeztek, hogy múlt alkalommal arról írtam, hogy két vállalást tettem a BENEFITness programban? Az egyik ugye az adományozás, amelyben már korábban is kértem segítségeteket, s ezt csak megerősíteni tudom, adományozz bátran, hiszen adományozni jó Neked, A Bátor Tábornak és nekem is!

    Most azonban szeretnék segítséget kérni a másik dologban is. Az ÉLETMÓDVÁLTÁS-ban. Igen, így csupa nagy betűkkel. Ugyan, még ha akarnátok se tudnátok helyettem edzeni, vagy helyettem nemet mondani a csokinak, azonban saját magatok helyében tudtok. Ezért szeretnélek Titeket meginvitálni egy Életmód kihívásra! Így nem egyedül, hanem Veletek igyekeznék az egészséges életmód kialakításában.

    A kihívás célja, hogy napról-napra tegyünk valamit az egészségünkért, és szép lassan kialakítsuk és elsajátítsuk azokat a szokásokat, amelyek támogatják az egészségünket. Mivel sokaknál, legtöbbünknél ez nem egyik napról a másikra, így a kihívás fő elve a fokozatosság lesz. Ennek jegyében minden héten lesz egy-egy “mini” kihívás. Tehát minden héten feldolgozunk egy témát és megpróbálunk annak megfelelően cselekedni, majd a következő héten új szokást sajátítunk el, úgy, hogy igyekezünk megtartani az előző héten tanultakat.

    Szerintem nagyszerű lesz, hiszen nem leszünk egyedül a változásban, amelyet magunkért teszünk. Ráadásul látni fogjuk magunkon a hatást! Energikusabbak leszünk, könnyedebbek és talán idővel türelmesebbek is. Igyekszem majd a témához passzoló, hasznos linkekkel, cikkekkel szolgálni! Minden héten itt, a BENEFITnesses felületemen fogom közzétenni a heti kihívást és azt, hogy nekem hogy sikerült az előző hét, mit tanultam belőle és mi az ami sikerült vagy éppen nem. További segítséget, beszámolókat a Tápláld a Lelkem Facebook oldalon teszek közzé.

    A kihívás nyilvános és bárki csatlakozhat hozzá. Részt venni a kihívásban #életmódkihívás, #életmódkihívás2018 hastagekkel ellátott Facebook vagy Instagram posztokkal tudtok (vagy ugyanezek ékezetetek nélkül). Amennyiben nem szereted a nyilvánosságot, de csatlakoznál a kihíváshoz, úgy csatlakozz egy zárt Facebook – Életmód kihívás – csoporthoz, ahol csak a kihívásban részt vevő életmódváltók lesznek, akik biztosan szívesen segítenek majd bármiben, illetve osztoznak majd örömödben, nem különösképp én.

    A kihívás várható módon 2018.01.01-én kezdődik. Hiszen ez a nap már egy új év, ráadásul a következő hétfő. Kell ennél több? Mutassuk meg együtt, hogy mire is vagyunk képesek! Találkozzunk” január elsején és bizonyítsuk be , hogy rajtunk nem fog ki az újévi fogadalmunk!

    Ha tetszik az ötlet, nemcsak csatlakozhatsz, hanem támogathatod a Bátor Tábort is! Nézd mennyi jót tehetsz Magadért, a Táborért és jómagamért. Ne feledd, a legkedvesebb adományozóimat meglepem egy 10 receptes kisfüzettel, amely tartalmazza a legkedvencebb receptjeim! 😉

    Fruzsina

    CHALLENGE-ACCEPTED
  • dec 14
  • 68

    KG

    Adományozásra fel!

    Sziasztok!

    Szeretném első sorban megköszönni, hogy itt vagy! Ugye a BENEFITness úgy működik, hogy teszek két vállalást, amelyikből az egyiket közösen teljesítjük: adományozunk, és adományokat gyűjtünk a Bátor Tábor részére. A másikat pedig én teljesítem, tehát le fogok fogyni.

    A közösen teljesítendő célunkhoz adnék most egy kis extra motivációt.

    Egyrészről pillantsatok bele abba, hogyan is jöhetett létre a csoda, hogyan változtat életeket a Tábor és kicsit részesüljetek a napsütésből a Bátor Tábor film megtekintésével.

    Másrészről ha néha olvasgattatok a lélek működéséről, előkerülhetett, hogy mennyire jót képes velünk tenni az, ha adományozunk. Nem véletlen, hogy Karácsony előtt hajlamosabbak vagyunk ilyet tenni, hiszen ilyenkor sokkal nyitottabbak vagyunk a jóra, és szeretjük táplálni a lelkünket ilyen finom, szívmelengető tettekkel. Légy Te is magadra büszke, és adományozz Bátran!

    Néha azért nem merünk adományozni, mert úgy érezzük, hogy amit mi tudnánk adni, az nem lehetne elég. Nos, nincs olyan, hogy kevés. Havi egy alkalommal le tudsz mondani egy tábla csokoládéról vagy egy zacskó chipsről esetleg egy korsó (?) sörről? Ha a válaszod igen, (márpedig az lesz, hiszen ennyi akaraterő mindannyiunkban van), akkor adományozd ezt az összeget a Tábor javára!

    És adok még egy plusz motivációt! A legkedvesebb támogatóimat, adományozóimat megajándékozom január végén egy kis recept füzettel. 10 nagyszerű életmódváltásba beilleszthető, nagyon finom, ízletes, akár hétköznapi alapanyagokból (bármelyik szupermárketben beszerezhető hozzávalókból) elkészíthető recepttel. Sőt! Amennyiben valamilyen ételérzékenységben, allergiában szenvedsz, szólj csak, mondd el, mi az amit nem fogyasztatsz, vagy csak nem szereted és olyan recepteket teszek majd a receptes füzetedbe, amelyeket Te is tudsz majd fogyasztani! (ennek megbeszélése végett majd vedd fel velem a kapcsolatot Facebookon).

    Támogasd a Bátor Tábort, mert…

    …lehetővé teszed a kis Bátraknak (súlyosan beteg gyermekeknek), hogy el tudjanak látogatni a Bátor Táborba, ami nemcsak hogy ingyenes számukra és vérprofi, hanem olyan energiával, odafigyeléssel van telistele, amelyet tovább tudnak utána vinni a mindennapjaikba.

    …az adományozás simogatja a Te lelked is! Az evolúció során belénk kódolódott a társaink védelme, segítése, hiszen évezredeken keresztül nem az egyén, hanem az egység volt a fontos. Ez belénk van kódolva, így nem csoda, ha elégedettséggel tölt el Téged is, ha hozzájárulsz egy jó ügyhöz!

    …kapsz tőlem is egy hatalmas mosolyt, őszinte köszönetet, hiszen az én szívem ügye is a kis Bátrak támogatása, így ha támogatod őket, engem is támogatsz és motiválsz a másik teljesítésemben!

    … és ha a legkedvesebb adományozóim között vagy (nemcsak az összeg, hanem a gyakoriság is számít!), akkor kapsz Tőlem ajándékba egy legalább 10 receptből álló mini receptfüzetet, olyan alapanyagok kihagyásával, amelyeket nem szeretnél (vagy nem szabad) fogyasztanod!

    Adományozásra fel!

     

    Névtelen-terv-1

Támogatóim (11)

XY
FD
XY
CA
ZV
XY
XY
GK
FBT
XY
XY